طراحی وب سایت

آموزش ساخت وب سایت

به وب سایت دیزاین 1 خوش آمدید. در این وب سایت به شما یاد می دهیم چطور وب سایت بسازید! اگر به وب سایت حرفه ای تر نیاز داشتید و یا اینکه خودتان وقت ندارید وب سایت بسازید, ما اینکار را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام می دهیم. 

انواع وب سایت در حوزه مشاغل ایرانی :

کشور ما ایران دارای صدها حوزه فعالیت و مشاغل متعدد و بیشمار کارفرما و کارگر است. اگر بخواهیم تمام مشاغل را لیست کنیم به یک لیست طولانی خواهیم رسید. اما دسته بندی اصلی مشاغل و حرفه ها عبارتست از:

  • فروشگاه های فروش کالا
  • اصناف خدمات مختلف
  • رسته های آموزشی

 

این سه دسته خود زیرمجموعه های عریض و ظویلی دارند. اما همه آنها یک خصوصیت مشترک دارند و آن این است که نیازمند دیده شدن و تبلیغات برای کسب مشتری و ارباب رجوع هستند.

رقابت در بعضی بازارها بیشتر و در بعضی کمتر است اما هدف همه آنها کسب بیشتری سهم بازار است. با توجه به محدودیت شبکه های اجتماعی در دسترسی و رساندن مفهوم خدمت, داشتن یک وب سایت یکی از بهترین گزینه ها برای صاحبان کسب و کار برای دیده شدن در برترین موتور جستجوگر جهان یعنی گوگل می باشد. در ابندا شما باید وب سایت خود را با توجه به خدماتی که ارائه می دهید بنا کنید و سپس با استفاده از سئو در گوگل دیده شوید. پس از آن سیل مشتریان از طریق وب سایت به سمت شما سرازیر می شوند. اکثر افراد برای کوچکترین نیاز خود عبارت کلیدی مورد نظر خود را در گوگل سرچ می کنند و در گزینه های ابتدایی پیشنهاد شده یکی را انتخاب می کنند و مشتری آن سایت ها می شوند. 

در یک وب سایت مشتری توقع دارد که به هدف خود برسد , می خواهد فروش یک کالا باشد و یا خدمتی همچون تعمیر لوازم خانگی و یا آموزش برنامه نویسی و غیره. حتی شاید برای مشتری یافتن یک شماره تلفن و تماس با آن اولویت داشته باشد و شما می توانید همه اینها را در یک وب سایت داشته باشید. پس بیش از این زمان را از دست ندهید و برای ساخت وب سایت اولیه خود اقدام کنید. ما بارها این تجربه را داشته ایم و میدانیم که مهم ترین مرحله شروع کردن کار است . هرچه دیرتر اقدام کنید از رقبا عقب تر خواهید افتاد. لازم نیست در این مرحله کمال گرا باشید . فقط باید عملگرا باشید. شروع کردن با یک سایت ضعیف و کند بهتر از هرگز شروع نکردن است. در مراحل بعدی ظاهر سایت بهتر می شوند و سرعت آن نیز با انتقال به یک هاست پرسرعت بهتر می شود. سئو و بالا آمدن در گوگل نیز نیازمند زمان است. حتی تاریخ ثبت یک دامنه نیز در بالا آمدن بین رقبا مهم است. پس نوشتن مقاله و تولید محتوا را از هم اکنون و حتی قبل از ساخته شدن وب سایت شروع کنید. در بازار آشفته اینترنت ایرانی باید گلیم خود را از آب بیرون بکشید. فقط به یک ذهن باز و پشتکار بی انتها نیاز دارید.

بیشتر بدانید:  طراحی وب سایت برای کسب و کارهای کوچک

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *